PROJECT MANAGER MANAGER

STORYBOOK BY CONCEPT

Vi løber stærkt for tiden - og vi søger derfor endnu en projektleder til vores lille team

Er du super struktureret, god til at have mange bolde i luften - og er du samtidig god til at tænke kreativt? Har du erfaring med kampagneplanlægning, og et godt øje for den gode historie? Så kunne du meget vel være vores nye kollega hos Storybook. 

Hvem er vi?

Vi er Storybook - mediehuset Concepts native bureau. Concept er en full-service mediepartner, som primært har fokus på Premium Rich Media annoncering - og Storybook er native-specialister, som driver alle native kampagner fra kreativt oplæg til afrapportering. Vi er en lille afdeling, som er stødt voksende - og du skal derfor være klar på en rejse med masser af udvikling og hvor tingene går stærkt, men hvor du også selv kan være med til at sætte dit præg på tingene. 

 

Native forstås som betalt indhold på et online medie, hvor det kommercielle budskab matcher form udtryk og funktion der hvor det udgives. Det kunne fx være en advertorial hos Femina, et kommercielt event eller en influencer kampagne.

 

I dag repræsenterer Concept mere end 300 medier i Danmark og resten af Norden, og 6 afdelinger med fokus på online markedsføring. Storybook samarbejder med store mediehuse som bl.a. Aller, Egmont og Benjamin og med kunder som Electrolux, Urtekram, Grana Padano, Unicef og mange flere.  

Hvem er du?

Som Project Manager hos Storybook, vil du drive dialogen med vores kunder fra A-Z. Du vil både være med til at udarbejde medieplaner og kampagneoplæg (i samarbejde med en sælger), og du vil blive ansvarlig for at drive kampagnen i mål med bedst muligt resultat. 

 

Du vil indgå i et ungt team, som består af ambitiøse og erfarne eksperter indenfor digital markedsføring og ad-tech. Du skal være klar til at være kundevendt, og være i direkte dialog med kunden mens kampagnen afvikles. Der vil også være møder og præsentationer i den forbindelse. 

 

Vi forestiller os, at du har læst en kommunikationsuddannelse. Vi forestiller os, at du har 1-2 års erfaring med kampagneprojektledelse og/eller kundedialog. 

 

Derudover er du:

  • Super struktureret og ansvarsfuld. Du tager ejerskab på dine projekter, og trives med at drive mange kampagner på én gang.

  • Serviceminded, og er god til at være i dialog med kunder.

  • Kreativ af sind og er god til at komme på gode idéer til mediesammensætninger og overordnede vinkler til kampagner.

  • Måske allerede inde på området. Det er en fordel, hvis du har arbejdet med native- eller influencerkampagner før (eller kampagneplanlægning generelt).

Det er et krav, at du taler og skriver flydende dansk. 

Dine opgaver vil overordnet set indebære:

  • Projektledelse. Det er din vigtigste funktion - at sikre, at vores kampagner når i mål med godt resultat, og at vores kunder føler sig i trygge hænder.

  • Udarbejdelse af oplæg. Du vil stå for at supportere salgsafdelingen med at sammensætte oplæg til vores kunder.

  • Kundemøder. Du vil ind imellem skulle med vores sælgere på kundemøder - hvor du som native-specialist kan forklare nærmere om området, og evt. præsentere et oplæg eller en afrapportering.

  • Vedligeholdelse af templates. For at sikre, at vi hele tiden har de bedste og mest effektive måder at lave oplæg og afrapporteringer på, kan dine opgaver også indebære at skrive nye tekster eller udvikle generelt brandingmateriale. 

  • At udvikle tekster til SoMe for vores kunder (når det er relevant for kampagnen). Det kan evt. også være en fordel, hvis du har erfaring med paid social media.

Har du andre relevante kompetencer, du også gerne vil have i spil? Vi vil meget gerne tilpasse stillingen, så du også får andre arbejdsområder der passer til lige præcis dig og din profil. 

Vi tilbyder dig:

En spændende og udviklende projektlederstilling i et miljø med højt til loftet og godt socialt sammenhold - og med kontor centralt i København. Du vil blive en del af et bundrutineret team med mange års online-erfaring, men som altid er åbne for nye tanker og synspunkter. Der er ofte fart over feltet, men vi er altid klar til at hjælpe hinanden og give en hånd med hvor der er allermest brug for det. 

 

Vi tilbyder derudover både en fantastisk frokostordning, fri afbenyttelse af kaffe/sodavand, fredagsbarer (når corona tillader det) med gode quizzer og kage hver torsdag (og når vi ellers kan slippe afsted med det). 

 

Er det dig, vi skal byde velkommen i Concept-familien?


 

Det praktiske:

Ansøgningsfristen er 20. April 2021 kl. 12.00.

Men vi har brug for flere hænder allerede nu, så vi vil meget gerne have opstart snarest muligt. Derfor inviterer vi løbende kandidater til samtale, så jo før du sender din ansøgning jo bedre.

 

Du vil referere til Ida C D Kofoed, Head of Storybook. Send din ansøgning til Ida på ida@concept.dk. Brug samme mail, hvis du har spørgsmål til stillingen eller til Concept generelt. 

 

Stillingen vil være fuld tid på 40 timer om ugen. Løn efter kvalifikationer. 

 

Vi ser frem til frem til høre fra dig!